• Welcome back! Thank you for being a part of this Traders Community. Let's discuss and share :)
    Selamat datang kembali! Trimakasih telah menjadi bagian dari Komunitas Trader ini. Mari berdiskusi dan berbagi :)

Suggestion I will make a Free EA with your Indicator

Mr Tanaka please help me make EA
this indicator have 3 colour zigzag and no late appear but repaint
1. colour green
2. colour red
3. colour yellow
make open position when yellow colour appear plus magic busket profit

Attachments

celio remove the "new folder" indicator and put it in the "expert" folder ok. although this EA has a bug that is only selling and not buying.
celio retire o indicador da "nova pasta" e coloque diretamente na pasta "expert" ok.
apesar de que este EA está com um bug que apenas está vendendo e não compra.
estou pedindo para ele concertar esse bug, me ajuda e peça também rss

ok

[QUOTE = "Francisco jose, post: 297439, membro: 46418"] celio retire o indicador "nova pasta" e coloque na pasta "expert" ok. embora este EA tenha um bug que está apenas vendendo e não comprando.
celio aposentar o indicador da "nova massa" e colocar diretamente na massa "expert" ok.
apesar disso EA está com um erro que apenas está vendendo e não compra.
estou pedindo para ele concertar esse bug, me ajuda e mais também rss [/ QUOTE]

A primeira versão está correta, porque eu coloquei em uma conta real. Você testou o primeiro está certo.

celio remove the "new folder" indicator and put it in the "expert" folder ok. although this EA has a bug that is only selling and not buying.
celio retire o indicador da "nova pasta" e coloque diretamente na pasta "expert" ok.
apesar de que este EA está com um bug que apenas está vendendo e não compra.
estou pedindo para ele concertar esse bug, me ajuda e peça também rss

The first version is correct, because I put it in a real account. You tested the first one is right.

[QUOTE = "Francisco jose, post: 297439, membro: 46418"] celio retire o indicador "nova pasta" e coloque na pasta "expert" ok. embora este EA tenha um bug que está apenas vendendo e não comprando.
celio aposentar o indicador da "nova massa" e colocar diretamente na massa "expert" ok.
apesar disso EA está com um erro que apenas está vendendo e não compra.
estou pedindo para ele concertar esse bug, me ajuda e mais também rss [/ QUOTE]

A primeira versão está correta, porque eu coloquei em uma conta real. Você testou o primeiro está certo.

yes

[QUOTE = "celio melo, post: 296745, membro: 57718"] Você tem o arquivo?

2019.03.29 20: 14: 51.808 2018.05.10 09:55:00 não é possível carregar 'C: \ Usuários \ celio \ AppData \ Roaming \ MetaQuotes \ Terminal \ 9D15457EC01AD10E06A932AAC616DC32 \ MQL4 \ Experts \ Robo \ EA_Infinity TrendLine.ex4 :: Indicadores \ Infinity TrendLine.ex4 '[/ QUOTE]

Attachments

Dear you have changed the name of this EA, it was made under the name Dollar Pile and I have already tested and posted the set file in this post #11192

i was forward testing your ea it was doing great.. and today on demo contest blowout because of lot size.. plz can you suggest what lot size should i keep in 1000$ account with safe and secure
upload_2019-4-2_3-1-29.png

Attachments

• upload_2019-4-2_3-1-29.png
    upload_2019-4-2_3-1-29.png
    217.8 KB · Views: 720
Mr Tanaka please help me make EA
this indicator have 3 colour zigzag and no late appear but repaint
1. colour green
2. colour red
3. colour yellow
make open position when yellow colour appear plus magic busket profit
( when yellow appear, that green and red appear too ( 3 line appear together ) )

Attachments

i was forward testing your ea it was doing great.. and today on demo contest blowout because of lot size.. plz can you suggest what lot size should i keep in 1000$ account with safe and secure
View attachment 78211
1k use my strategy, i manage myfriend 1 account at fbs with lot 0.02 and monday profit 28usd. , result fbs dd is small than tickmill and at fbs not aggresive open order like tickmill , but new setting just run 1 day, we look 1 week first

Back