saya sarankan cuba setting begini...pipstep 4 atau 5..lot 0.01...lot exponent hnya 1.1...cuba...sebab selama saya pakai guna setting tu byk profit saya dpt...sila cuba...








saya gabungkn spartan dan ea ini..buat kiraan sendri xperlu byk2 ea...pikir dan cuba...cuba pikir ea spartan dan ea ini klu bergabung bgai mna..pikir pikirkn...sbb saya praktikkan ea ini...sgt lumayan...cuba setting saya ni..0.01 lot...lot exponent 1.1...tp 5 shaja..step pip 1 4 step pip 2 4....tq
pair eu dan ej..
IB instaforex MSIA








saya gabungkn spartan dan ea ini..buat kiraan sendri xperlu byk2 ea...pikir dan cuba...cuba pikir ea spartan dan ea ini klu bergabung bgai mna..pikir pikirkn...sbb saya praktikkan ea ini...sgt lumayan...cuba setting saya ni..0.01 lot...lot exponent 1.1...tp 5 shaja..step pip 1 4 step pip 2 4....tq
pair eu dan ej..
IB instaforex MSIA
