someone has the @NinjaForex_HFT_Samurai_2018_1.01.ex4 ?Hello. I can decompile Ea prior to 2014. If someone prefers to decompile one that worked well load it here, and I will decompile it for free.
[QUOTE = "Joshua, post: 305369, member: 5715"] Talvez haja uma maneira e algum programador ou programador mq4 saiba disso, mas o processo ou os passos que eu acho que é mantido em segredo.
Eu não sei isso.
:legal:[/CITAR]
[QUOTE = "Joshua, post: 305369, member: 5715"] Talvez haja uma maneira e algum programador ou programador mq4 saiba disso, mas o processo ou os passos que eu acho que é mantido em segredo.
Eu não sei isso.
Eu não sei isso.
Can you decompile this robot?
Please decompile this robot for me.
please decompile this for me
Not possible.New code.Can someone decompile this?
Is not possible.Is new version (code ex).
The decompiler only works with code ex4.
Share here Robot Master Scalper.
Master Scalper EA. It works on currency pairs: EUR / GBP, EUR / CHF, EUR / CAD, EUR / AUD, USD / JPY. Time period: M1, M5, M15. Advisor focuses on the news, and does not trade before and after the release of important news. Stop Loss are set at the time of opening orders. Take Profit is calculated dynamically. Money management is fully automatic and is calculated as a percentage of the balance on the trading account.